با خوردن کره بادام زمینی فشار خونت رو کنترل کن

۵ بازديد
کره بادام زمینی خواص زیادی یکی از این خواص ها کاهش فشار خون با خوردن بادام زمینی در ادامه بیشتر راجب این موضوع توضیح میدم.

مصرف کره ی بادام زمینی چطور فشار خون را کاهش میدهد؟

و اما رابطه ی بین مصرف کره ی بادام زمینی و کم شدن فشار خون به این صورته که، بادام زمینی حاوی مقادیر مناسبی از پتاسیم هستش، پتاسیم نقش خیلی مهمی در کنترل و کاهش فشار خون داره، این ماده ی معدنی موجب متعادل شدن سدیم و پتاسیم وارد شده به بدن میشه. و از این طریق به کاهش فشار خون کمک میکنه. لابد میدونی که یکی از چیزهایی که موجب افزایش فشار خون میشه مصرف سدیمه. اما  کره ی بادام زمینی با دارا بودن حجم مناسبی از پتاسیم این چرخه رو منفعل میکنه و باعث کم شدن فشار خون میشه.

چربی های موجود در بادام زمینی به کم شدن فشار خون کمک میکنه

هم خود بادام زمینی و هم کره ی بادام زمینی حاوی مقادیر مناسبی از چربی به نام اسید اولئیک هستن این چربی نقش موثری در کم کردن فشار خون داره.

کره ی بادام زمینی برای کاهش کلسترول خون

مصرف کره ی بادام زمینی و کم شدن فشار خون فقط یکی از فواید استفاده از کره ی بادام زمینی است. در ادامه جالبه که بدونی کره ی بادام زمینی نقش موثری در کاهش کلسترول خون داره. چطوری؟ به این صورت که چربی های موجود در کره ی بادام زمینی با چربی های موجود در روغن زیتون برابری میکنه. کره ی بادام زمینی حاوی چربی تک اشباع نشده و چند اشباع نشده است. که هر دو نوع این چربی ها برای سلامتی بدن ضروری هستن. چربی های اشباع نشده ی موجود در کره ی بادام زمینی، موجب کاهش سطح کلسترول خون میشه. حالا متوجه شدی کره ی بادام زمینی چطوری کلسترول خون رو کاهش میده؟


برای خواندن اطلاعات بیشتر کاهش فشار خون با بادام زمینی کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.